الثلاثاء، 7 أكتوبر 2008

عدت يا يوم مولدي

وتميت خمسة وتلاتين سنة بالتمام والكمال وانا كده اتاخدت على خوانة عشان كنت عاملة حسابي اموت وانا عندي 30 سنة يبقى مين ح يدفع لي فرق الخمس سنين الزيادة دول؟
لما تميت خمسة وعشرين سنة كنت حاسة اني عجوزة ولما تميت خمستاشر سنة كنت حاسة اني مودموازيل كبيرة ولما تميت 35 سنة حاسة اني عيلة هي الناس بتكبر تعقل وللا تتهبل؟
على اي حال مش عايزين نطول يعني في الليلة في المسرع كده عشان ننجز بس

هناك 14 تعليقًا:

Che_wildwing يقول...

كل سنة وانتى طيبة يانوارة
عايز اقولك كلمة صغيرة
انتى بنت بـ100 راجل
انا عارف طبعا انك مش مستنية شهادتي
بس حبيت اكون من المهنئين

Micky يقول...

Bring the Sun Down
Bring the sun down
past the fir tree sentinels,
tramp it down
beneath the fresh laid sod.

Sit here on the stoop
and whisper with me
until fifty stars are counted
and I will light the oil lamp.

The day has released its weight
into a glittering mobile.
Hear my lullaby
and leave the world to slumber.

من غير عنـــوان يقول...

كل 35 وإنت طيبه

تحياتي

مـجـنـووون يقول...

العمر كله يا رب

ويا رب تقدري تحققي كل أحلامك وأمالك

تقبلي مروري
مجنووون

الخوجة يقول...

انتى حققتى حاجه من احﻻمك
والسنه الجاية تعزمينا على حفلة وكل كبيرة مش عادية
فى مصر غير مسموح لك بتحقيق اى حلم انما انت مجرد رقم تعمل لتحقيق احﻻم فرد واحد

سـهـيـر زكــي يقول...

ربنا يدّيكي طولة العمر يا نوارة, وكل سنة وانتي طيبة وبألف ألف خير وصحة وعافية

وبعيد الشر عنك, ماتفاوليش على روحك, عقبال ماتعجّزي وتركّبي لك طقم سنان, ساعتها حتغيّري اسم المدونة الى

جبهة التهييش الشعبية

متنسيش تتمنى حاجة حلوة وانتي بتطفّي الشمع, وياليت ولو ان فيها شوية رذالة, تدعيلي انه يجي لي العدل, نفسي اتجوز يا ناس

Me7'o يقول...

هههههههههه
حدث فى مثل هذا اليوم
ذاكرة الأيام
تاريخ وتأريخ (من عندى دى)

كل سنة وإنت طيبة وعقبال 100 سنة يمكن البلد حالها يتصلح ساعتها وتعملى مدونة
((الرد على جبهة التهييس الشعبية))
تحياتى

الميكروباص يقول...

كل سنه وانتي طيبه
اعطاك الله طول العمر والعمل الصالح



فين الجاتوه؟

شمس العصارى يقول...

" لان تاتى متأخرا خيرا من الا تاتى"
كل سنة و انتى طيبة
و كل سنة و انتى محققة امانيكى

طنطـــا واى يقول...

وحياة ربنا طول عمرى باقول ملعون ابو الحكومة اللى تمرمى عمنا نجم فى المعتقل ....
ودلوقتى باقول ملعون ابو الحكومة اللى ما ترميش بنتة فى المعتقل ....

ذو النون المصري يقول...

كل سنه و انتي طيبه

Asmaa mahaba يقول...

كل سنه وانتى بالف صحه وسلامه
كلنا والله بنتخيل ان السنه اللى جايه مش حتيجى وان عمرنا قصير بس بنلاقينا بنكمل انا جاتلى نفس الصدمه بس على خفيف لاقيتنى عندى 24 نفسى اعرف جيبتهم منين تخيلى اما تحسى انك 24 وبقلب وروح 5 سنين مش دا يبقى اسمه تخلف برضو هههههههه ماما بتقولى كدا
كل سنه وانتى طيبه تانى

محمود بكر يقول...

انتي جميله اووي من جوه يا نواره وعايز اقؤلك من بره كمان

محمود بكر يقول...

انتي جميله جدا يا نواره من جوه ومن بره كمان وانا بحبك اوي